Onpas mukava aiheinen haaste tullut Viiville ja Veetille !!! Kiitos Yvonne ja Jonna !!

Eli 7 asiaa pitäisi kertoa itsestään:

naiset ensin.....

80439.jpg

1. Olen neljän uneliaan pennun äiti. Äitiys oli ihanan auvoista aikaa, ja nautein siitä suunnattomasti.

2. Olen vesipeto sanan varsinaisessa merkityksessä. Uin todella paljon, ja ihan huviuinteja. Kepin perään lähden viivana, mutta metri ennen rantaa se vaan jotenkin tipahtaa suusta ;)

3. Bravuuri"lajini" on kopin kiinniotto. Kun vaan joku viitsii heitellä, niin nappailen koppeja kuinka kauan vaan....

4. Talvella vedän pulkkaa , ja jaksan meinaan aikas paljon pidempään kuin nuo meen äijät :)

5. Lasten kaverit tykkää musta hirmuisesti, kun oon niin rauhallinen, ja mulla ei oo niin märkä kieli kuin noilla pojilla ;)

6. Nautin harjaamisesta ihan täysillä. Saa harjata vaikka tunteja, ja mä vaan nautin. Mikäs siinä ollessa, voi ottaa vaikka torkut, kun joku toinen laittaa mut kauniiksi :=)

7. Kun saan herkullisen lihaisan luun, sitä pitää esitellä ainakin puoli tuntia ympäri pihaa kaikille. Ja sitten "saalis" kaivetaan maahan, josta se sitten joskus hamassa tulevaisuudessa suuren herkkuna kaivetaan esiin....ja mamman puutarha voi hyvin

 

Ja sitten äijäenergiaa:

221941.jpg

1. Energiaa, sitä mulla todellakin on. Eihän tänne olla köllöttelemään tultu ;=) Koska vaan, kuka vaan, missä vaan... olen valmis mihin vaan.

2. Sanovat, että olen iloisin koirista, mitä meillä on ollut. Innostun ihan kaikesta !!!

3. Mulla on järjettömän pitkä ja märkä kieli. En ihan hevillä jätä ketään kuivaksi...

4. Tykkään ihan mahdottomasti peuhata Tommin kanssa. ja tottakai nuolen nassun puhtaaksi joka välissä...

5. Rannalla otan kisaa Viivin kanssa kumpi ehtii ensin kepille. Mun lähtönopeus on mieletön, kun hyppään sellaisen kauhian loikan heti alkuun, mutta sitten toi lyyli tulee ja ohittaa mut... Tai sit mä oon vaan herrasmies, ja annan mennä ohi...(vai vielä..toim.huom)

6. Sanovat, että olen hiukkasen mustis...No, mutta jos jollakin on käsi tehty rapsutuksia varten, niin miksi sitä käyttää muihin kuin minuun... Tahtoo rapsutuksia paljon, koko ajan ja aina vaan enemmän :=) Ja jos tää toinen ei ymmärrä väistyä, niin pakkohan se on tönätä voimalla pois... ja avot... mä' oon aitiopaikalla !!!

7. Rakastan ihmisiä yli kaiken !!! Miten ne voikin olla niin kivoja ... ja sit ne menee käymään toisessa huoneessa, niin on niiiiin ihkua kun ne tulee taas takaisin mun luo. Onhan siitä ilosta jo mentävä sekaisin onnesta...  Noi kaksijalkaiset sanoo; että olen rasittavan ihana... mitä se sitten tarkoittaakin.. Mulla on vaan aina niin kivaa !!!!

...ja sitten me haastetaan tietty lisää ihania koiruuksia kertomaan itsestään:

Yvonnen Safiira, Virpin Ramos, Tarjan Enzo, Arjan Bella, Tuijan Taika, Minnan Veikka, Piian Fonzie, Sariannen Luka, Sadun Lemon... ups nyt tuli jo yhdeksän